Туризм Малайзії разом із глобальною платформою Agoda оголосили про старт дворічної цифрової співпраці, що має за мету підвищити привабливість Малайзії на міжнародній туристичній арені як найкращого туристичного напрямку в Південно-Східній Азії. Ця стратегічна ініціатива впроваджується в рамках масштабної кампанії Visit Malaysia 2026 та передбачає активне використання цифрових інструментів платформи – від глибокої аналітики поведінки туристів і соціальних медіа до розкрутки гастрономічних, природних та культурних атракцій Малайзії.
Центром проєкту є підписання Меморандуму про співпрацю (MOC), який діє впродовж двох років. В межах цього документа, Tourism Malaysia та Agoda розпочнуть серію цільових цифрових кампаній, які запропонують мандрівникам всебічне уявлення про багату культурну спадщину, природні ландшафти та міський досвід Малайзії. Також будуть проводитися спільні семінари для представників готельної індустрії та турфахівців, що спрямовані на обмін успішними практиками й досвідом сталого розвитку. Використовуючи свою цифрову платформу та соцмережі, Agoda покаже мандрівникам унікальні пропозиції Малайзії, від кулінарних шедеврів до мальовничих чудес.
В результаті цієї колаборації очікується, що буде побудовано довгостроковий цифровий фундамент для малайзійського туризму. Завдяки аналітиці, спільним стратегіям й актуальному контенту, країна може переконливо заявити про себе як про динамічний, інноваційний, цікавий і безпечний напрямок. Окрім того, наступний рік відвідування Малайзії буде присвячений сталому розвитку туристичної галузі країни, що також відповідає Цілям сталого розвитку Організації Об'єднаних Націй (ЦСР ООН).
Agoda, що входить до Booking Holdings, відома своїми навиками підсилювати туристичний та готельний бізнес, використовуючи інноваційні рішення. Туризм Малайзії своєю чергою має чіткі цілі – залучити понад 45 млн міжнародних гостей у 2025 році. Крім того, агентство активно трансформується, щоб зробити країну ще привабливішим і доступнішим туристичним напрямком.