Bangkok Airways презентує послугу Lounge Upgrade Service

30.05.2023

Авіакомпанія Bangkok Airways надаватиме клієнтам можливість оформлення послуги Lounge Service Upgrade через GDS. Тепер у пасажирів Bangkok Airways з'явилася можливість оплачувати підвищення класу обслуговування в залі очікування з Економ до Бізнес-класу через оформлення EMD у GDS.

Нова послуга доступна для всіх пасажирів Економ-класу, які подорожують із Bangkok Airways. Детальну інформацію щодо оформлення цієї послуги можна знайти тут.

Bangkok Airways має власні зали очікування для пасажирів Економ-класу (Boutique Lounge) і Бізнес-класу (Blue Ribbon Club Lounge Service).

Обслуговування в усіх залах очікування для пасажирів Bangkok Airways безкоштовне.

Зали очікування розташовані у аеропортах:

Бангкок BKK – Boutique Lounge та Blue Ribbon Club Lounge (внутрішні та міжнародні рейси).

Чіанг Май CNX – Boutique Lounge та Blue Ribbon Club Lounge (внутрішні та міжнародні рейси).

Пхукет HKT – Boutique Lounge та Blue Ribbon Club Lounge (внутрішні та міжнародні рейси).

Самуї USM – Blue Ribbon Club Lounge (внутрішні та міжнародні рейси).

Також для пасажирів Bangkok Airways доступне обслуговування у форматі Courtesy Corner/Kiosk у таких аеропортах:

Сухотай THS;

Самуї USM (внутрішні та міжнародні рейси);

Трат TDX (внутрішні та міжнародні рейси).

Другие новости

РЕГИСТРАЦИЯ ТУРИСТА
Ваше имя *
Поле не должно быть пустым
Электронная почта *
Поле не должно быть пустым
Введите корректный e-mail
Придумайте пароль *
Пароли должны совпадать
Повторите пароль *
Пароли должны совпадать
Телефон
Поле не должно быть пустым
Заполните поле полностью
ВОССТАНОВЛЕНИЕ ПАРОЛЯ
Эл. почта
Поле не должно быть пустым