Авіакомпанія Bangkok Airways надаватиме клієнтам можливість оформлення послуги Lounge Service Upgrade через GDS. Тепер у пасажирів Bangkok Airways з'явилася можливість оплачувати підвищення класу обслуговування в залі очікування з Економ до Бізнес-класу через оформлення EMD у GDS.
Нова послуга доступна для всіх пасажирів Економ-класу, які подорожують із Bangkok Airways. Детальну інформацію щодо оформлення цієї послуги можна знайти тут.
Bangkok Airways має власні зали очікування для пасажирів Економ-класу (Boutique Lounge) і Бізнес-класу (Blue Ribbon Club Lounge Service).
Обслуговування в усіх залах очікування для пасажирів Bangkok Airways безкоштовне.
Зали очікування розташовані у аеропортах:
Бангкок BKK – Boutique Lounge та Blue Ribbon Club Lounge (внутрішні та міжнародні рейси).
Чіанг Май CNX – Boutique Lounge та Blue Ribbon Club Lounge (внутрішні та міжнародні рейси).
Пхукет HKT – Boutique Lounge та Blue Ribbon Club Lounge (внутрішні та міжнародні рейси).
Самуї USM – Blue Ribbon Club Lounge (внутрішні та міжнародні рейси).
Також для пасажирів Bangkok Airways доступне обслуговування у форматі Courtesy Corner/Kiosk у таких аеропортах:
Сухотай THS;
Самуї USM (внутрішні та міжнародні рейси);
Трат TDX (внутрішні та міжнародні рейси).