Нещодавно під час Тижня моди в Нью-Йорку туристичне управління Таїланду разом із засновницею бренду Pipatchara виступило організатором виставки «Розкриваючи чарівність Таїланду: показ – 2024». У межах масштабного заходу було представлено не лише моду, але й культуру та багату спадщину Королівства. Подія відбулася в готелі Mandarin Oriental та була поєднана з королівським гала-вечором, який підкреслив стратегію Таїланду щодо сталого туризму і збереження місцевих традицій. На обох заходах була присутня Її Королівська Високість принцеса Убол Ратана, а також делегація Управління на чолі з керівницею Тапані Кіатфайбул, представники медіа, партнери Управління та інші впливові особи.
«У Нью-Йорку ми представляємо п'ять різновидів «м'якої сили», кожен з яких розкриває одну з граней туристичної привабливості Королівства: від гастрономічних традицій, моди, мистецтв і ремесел до культури та пейзажів», – розповіла про подію Тапані Кіатфайбул.
Програма події включала кілька інтерактивних елементів, таких як віртуальні тури прихованими куточками Таїланду, демонстрації традиційних тайських танців і гастрономічні дегустації. Особлива увага приділялася зануренню в 5 основних вражень: «Потрібно продегустувати», «Потрібно придбати», «Потрібно спробувати», «Потрібно знайти» та «Потрібно побачити». Це дало змогу відвідувачам відчути дух Королівства через п'ять основних аспектів: гастрономія, мистецтво, мода, культура та природна краса. Наприклад, презентація Must Taste занурила гостей заходу в гастрономічний світ Таїланду. Зокрема, присутні спробували органічний шоколад, що імпортується з країни. Must Try продемонструвала традиційні танці у їхньому сучасному прочитанні. Must Buy показала прогрес Таїланду у fashion-індустрії. Must Seek дало змогу завдяки віртуальній реальності дослідити приховані перлини Таїланду. Презентація Must See, реалізована за допомогою картин художника Субаннакіта Крайкума, провела у світ мистецтва.
Однією з родзинок заходу став Королівський гала-вечір і показ мод від відомої тайської дизайнерки Піпатчара Каоеджінда. Співзасновниця бренду Pipatchara, в основі філософії якого саме лежить усвідомлене споживання, представила колекцію, створену у співпраці з місцевими ремісниками, з акцентом на екологічність та підтримку локальних громад. Концепцією показу стало перетворення відходів виробництва на щось функціональне та елегантне, а представлені вироби з нової колекції повністю відповідають цим цінностям і місії зі створення стійкої моди, що активно підтримується локальними спільнотами Таїланду.