Туристичне управління Таїланду (ТАТ) докладає багато зусиль щодо популяризації усвідомленого та сталого туризму. З 15 до 18 серпня в Бангкоку відбувся Amazing Green Fest 2024 – перший фестиваль, присвячений екологічно відповідальному туризму. Основною метою його проведення було привернути увагу бізнесу, держави і туристів до дбайливого та відповідального ставлення до навколишнього середовища й подальшого поширення цієї практики. Також це був перший «вуглецево-нейтральний захід», акредитований Організацією з управління викидами парникових газів (TGO).
Під час проведення заходу схвалили новий логотип Amazing Thai. Тепер він перетворився на лист у формі серця і символізує прихильність до сталого розвитку, що фокусується на суспільстві, економіці, культурі та навколишньому середовищі. Одне із завдань ТАТ полягає у просуванні концепції «Прихованих перлин» та збалансованому розподілу доходів від туризму, а також приділенні більшої уваги мандрівникам з високою купівельною спроможністю, екологічною відповідальністю та бажанням залишатися у Королівстві на тривале перебування.
Територія Amazing Green Fest 2024 була розділена на шість зон, що плавно перетікають одна в одну, кожна з яких була присвячена формату стійких подорожей:
Green Tourism
Тут на прикладі реальних проєктів ТАТ розповідали про історію виникнення та розвитку усвідомленого туризму, а також про систему STAR, премію Thailand Tourism Awards і онлайн-платформу CF-Hotels, які стимулюють підприємців переходити на усвідомлені методи ведення бізнесу.
Green Business
У цьому просторі були представлені успішні бізнес-кейси з відповідальним підходом до навколишнього середовища – готелі, тури та інші пропозиції для мандрівників, а також тайське автентичне декоративно-прикладне мистецтво.
Green Learning
Простір для обміну знаннями представників готельного та туристичного бізнесу. На спеціальній платформі Amazing Green Stage проводили семінари зі сталого туризму. Також був організований спеціальний воркшоп від готелю Sivatel Bangkok з управління готелями з екологічним підходом до навколишнього середовища. А у форумі The Hotelier 2024 взяли участь лідери індустрії Dusit Thani, Chiva-Som, CROSSROADS Maldives, Eastin Grand Hotel Phayathai, THANN Wellness, Trisara, Sela та Thai Fight Hotel.
Green Food
Ця зона була зроблена у вигляді ринку, де всі охочі могли продегустувати різноманітні страви, виготовлені з продуктів місцевого виробництва.
Green Playground
Тут проводилися спеціальні ігрові майстер-класи та різні активності для дітей на тему навколишнього середовища та його збереження.
The Cloud Sharing Space
У цьому незвичайному просторі можна було поділитися своїми найпотаємнішими мріями про подорожі.