Таїланд робить ставку на безпечний туризм і запускає кампанію Thais Always Care

17.01.2024

Туристичне управління Таїланду спільно з Бюро туристичної поліції, агрегатором таксі Grab Taxi та девелоперською компанією Central Pattana оголосило про офіційний запуск Thais Always Care. Це нова маркетингова стратегія, яка покликана забезпечити туристам з усього світу комфортний та максимально безпечний відпочинок, щоб вони відчували себе бажаними гостями у королівстві.

«Кампанія Thais Always Care націлена на активну комунікацію з іноземними та місцевими туристами. Нам хочеться продемонструвати всьому світу зусилля, що регулярно прикладаються королівством з підвищення стандартів безпеки в індустрії подорожей, а також нагадати про безліч цікавих пам'яток – вони приваблюють туристів, які приїжджають і отримують незабутні враження від подорожей» – коментує запуск проекту голова Туристичного управління Тхапані Кіатпхайбул.

Вперше кампанію було анонсовано ще в грудні 2023 року на прес-конференції, організованій Міністерством туризму та спорту, під час якої було зроблено акцент на тому, що одразу 12 державних установ планують об'єднати зусилля, щоб забезпечити стабільну роботу в святковий сезон, під час якого країну відвідало щонайменше мільйон мандрівників.

Наприклад, з боку Бюро туристичної поліції було анонсовано цілу низку інновацій у сфері забезпечення безпеки: від пересувних підрозділів поліції та прямої трансляції з офісу Бюро до спеціального мобільного додатку POLICE I LERT U, який допомагає мандрівникам, що розмовляють різними мовами, оперативно зв'язатися з цілодобовим центром екстреної допомоги 1155. Останній також бере на себе роль координаційного центру міжнародних організацій та посольств, які також можуть бути задіяні при наданні допомоги іноземним туристам.

Провідна девелоперська компанія Central Pattana (CPN) виступила з ініціативою стати комплексним туристичним центром – на території торгових центрів CPN посилено заходи безпеки, встановлено камери відеоспостереження та впроваджено суворий огляд відвідувачів та транспортних засобів, а також перевірку ручної поклажі на вході. Окрім цього, охоронці регулярно проходять перепідготовку з реагування на форс-мажорні інциденти.

Сервіс таксі Grab акцентував увагу на постійному вдосконаленні технологій надання послуг – від впровадження суворої системи відбору водіїв-партнерів до використання аутентифікації за обличчям на основі штучного інтелекту та моніторингу поїздок у реальному часі за допомогою GPS.

У рамках кампанії Thais Always Care також будуть залучені інфлюенсери, які допоможуть зміцнити туристичний імідж країни та акцентувати увагу на безпеці подорожей до Таїланду.

Інші новини

РЕГИСТРАЦИЯ ТУРИСТА
Ваше имя *
Поле не должно быть пустым
Электронная почта *
Поле не должно быть пустым
Введите корректный e-mail
Придумайте пароль *
Пароли должны совпадать
Повторите пароль *
Пароли должны совпадать
Телефон
Поле не должно быть пустым
Заполните поле полностью
ВОССТАНОВЛЕНИЕ ПАРОЛЯ
Эл. почта
Поле не должно быть пустым