Проєкт Rail Baltica наближає Естонію, Латвію та Литву до спільного майбутнього з європейською залізничною мережею. Високошвидкісний маршрут завдовжки 870 км з’єднає столиці Таллінн, Ригу та Вільнюс, дозволивши потягам рухатись зі швидкістю до 250 км/год. Ця ініціатива не лише пов'яже столиці, а й проходитиме через ключові міста та порти Балтії, включно з Муугою, Саласпілсом і Каунасом, а також забезпечить доступ до великих транспортних вузлів, як-от Ризький аеропорт.
Відкриття естонського терміналу заплановано на лютий 2028 року, що стане початком першої фази проєкту, яка передбачає запуск однієї колії до 2030 року. Друга фаза передбачає розширення з додатковими станціями, проте точних дат її завершення поки немає. Рейси між столицями плануються чотири рази на день. Зокрема, потяг із Таллінна до Варшави, за попередніми розрахунками, подолає відстань менш ніж за сім годин. Лінія «Вільнюс – Каунас – Варшава» матиме десять щоденних рейсів, включаючи нічні маршрути, які з'єднають Берлін із ключовими містами Балтії.
Попри значне зростання вартості будівництва – від первісної оцінки у 5,8 млрд євро до прогнозованих 15,3 млрд євро, проєкт обіцяє значні економічні вигоди, що сягнуть 48 млрд євро. За словами координаторки Європейської комісії Кетрін Траутманн, Rail Baltica є стратегічно важливим, адже забезпечить інтеграцію Балтійського регіону з Європою.