Днями група туристичних агентів повернулася з неймовірно насиченого й цікавого рекламного туру до Іспанії. Під час подорожі, що проходила з 18 до 25 травня, агенти отримали нові враження, запал натхнення та власний досвід відпочинку на узбережжях Коста-Брави і Коста-Доради.
Протягом 8 днів агенти знайомилися зі сферою туризму в Каталонії, відвідували головні курортні зони регіону, інспектували готельну базу та інфраструктуру. Цей тур надав їм можливість не лише відпочити, але й оцінити умови, які вони будуть пропонувати своїм туристам, і оновити знання про популярні курорти Іспанії.
Першого дня представники туристичної сфери прибули до Барселони і вирушили на узбережжя Коста-Брави, де розмістилися в прекрасному готелі HTOP Amatista 4* в Льорет-де-Марі. Наступний день вільний, агенти змогли самостійно познайомитися з курортом і відпочити. Третій день було присвячено огляду готелів у Льорет-де-Марі, особливо запам’яталися готелі мережі GHT – Aquarium 4* та Miratge only adults 4*.
Новий день – нові пригоди. Агенти вирушили знайомитися з готельною базою курорту Коста-дель-Маресме, відмітивши для себе готелі Htop Royal Sun 4* і Htop Amaika 4*. П’ятий день було повністю присвячено Барселоні – серцю Каталонії, а вже наступного дня агенти зайнялися інспекцією готелів популярного курорту Салоу. Сьомий день познайомив агентів з прекрасним курортом Ла Пінеда і його готелями. Останній день – зворотний виліт з новими знаннями й враженнями.
Такі подорожі є важливими для професійного розвитку агентів, адже особистий досвід є незамінним у роботі з туристами. Знання нюансів відпочинку на конкретних курортах дозволяє надавати більш точні та детальні рекомендації, що підвищує рівень обслуговування та покращує туристичну сферу України.
Дякуємо всім за участь і цікавість!