Шановні агенти, просимо звернути увагу!
Страхування на випадок скасування або переривання подорожі діє за умови, якщо дотримані всі правила які відносяться до даного випадку:
1. Страховий поліс повинен бути виписаний за два тижні до початку туру.
2. Якщо стався страховий випадок (скасування або переривання подорожі), даний поліс не можна анульовувати.
3. Обов’язково потрібно повідомити менеджера чи куратора (повідомленням в заявці), що туристи не можуть їхати згідно з настанням страхового випадку.
4. У разі настання страхового випадку заявка переходить у статус «Страховий випадок» і заміна туристів у ній буде неможлива.
5. Якщо агент може замінити туристів у заявці і це узгоджено з менеджером по бронюванню, використати страхування від невиїзду на попередніх туристів буде неможливо.