Днями завершилась серія семінарів у рамках «Road Show Греція з TPG – 2023», де, зокрема, підняли і важливу тему туризму під час воєнного стану. Олена Бойко, директорка компанії TPG, поділилася особливостями роботи компанії у такий непростий час і тим, як поновлювали роботу бізнесу на початку повномасштабної війни. У сюжеті телеканалу Еспресо вона розповіла як компанія перейшла від евакуаційних рейсів до комерційних турів та адаптувалася до нових викликів.
Час диктує свої умови, тому туроператор змістив акценти на автобусні тури, завдяки чому жінки, діти, зокрема і родини наших захисників та захисниць, отримали можливість відпочити, психологічно розвантажитись та набратися сил. Хочеться, аби ми якомога скоріше могли планувати своє майбутнє, адже туризм – це реалізація планів, запевняє Олена Бойко, бажаючи нам усім пошвидше зустріти перемогу та насолоджуватися мандрівками.
Докладніше у відео: